De klant staat centraal bij ITS IT-services. Daarmee ook de gezondheid van de klant. Daarom zullen wij vanaf donderdag 25 maart 2021 het servicebezoek zoveel mogelijk op afstand laten plaatsvinden.
Vanwege de ontwikkelingen van het coronavirus moeten wij creatief inspelen op de actualiteit. Daarom voeren we onze servicebezoeken zoveel mogelijk op afstand uit. Wanneer een probleem niet op afstand verholpen kan worden, komen wij uiteraard wel langs en streven wij ernaar de maatregelen van het RIVM zoveel mogelijk na te leven.
Als u een storing ervaart, dan kunt u deze melden via de portal voordat het servicebezoek plaatsvindt. Zo komen deze meldingen het snelste bij onze (nu veel thuiswerkende) servicedeskmedewerkers terecht. Zij bereiden uw verzoeken voor. Op de dag van het geplande servicebezoek, belt uw vaste systeembeheerder u om de meldingen door te nemen. Vervolgens handelt ITS uw verzoeken net zoals normaal, alleen nu op afstand, af. Wij kunnen op afstand computers tijdelijk overnemen, zodat we veel zaken direct kunnen oplossen. Zo nodig komen we uiteraard wel naar uw locatie toe.
Voor ondersteuning op afstand maken wij gebruik van verschillende systemen: GoToAssist, TOPdesk en Teamviewer. Volg hiervoor de instructies van uw systeembeheerder.
Heeft u een ICT-melding die niet kan wachten? Meld het zoals altijd zo veel mogelijk via de portal of bel de Servicedesk van ITS IT-services: 070 320 320 0 (kies 2). Onze systeembeheerders helpen u snel uit de brand. Zo kunt u weer zorgeloos verder met uw werk. Wij de ICT, u het onderwijs!