Met een maatwerktraining van de ITS Academy is ons servicedeskmanagement nog meer in staat om complexe ICT-vraagstukken helder over de bühne te krijgen. Zo biedt ITS korte en heldere lijnen aan de klant. Heldere taal over complexe ICT.
Bij ITS werken we aan continue verbetering. Onlangs kreeg ons servicedeskmanagement een training, om juist complexe ICT-vraagstukken helder over de bühne te krijgen. Dit om korte en heldere lijnen te bieden aan onze klanten. Een maatwerktraining van Tailor IT. Bedankt René Voortwist en Tailor IT Training! Deze training is onderdeel van de ITS Academy voor alle medewerkers.
Maarten Schuller, coördinator Servicedesk bij ITS heeft de training gevolgd. ‘Het was erg leerzaam en soms ook een eyeopener. Wij moeten als IT-ers een vertaalslag maken, om bits en bytes begrijpelijk te maken voor de eindgebruiker.’ Als coördinator Servicedesk krijg ik daarnaast een training om collega’s in effectieve communicatie te ondersteunen. De juiste vragen stellen en je verplaatsen in de klant zijn van belang. IT kan best ‘stress’ veroorzaken, wij zijn er om die weg te nemen. Verder wil ik me via de ITS Academy nog verdiepen in het Azure-platform van Microsoft en de laatste stand der techniek als het gaat om IT- en databeveiliging.’ Schuller werkt ruim twintig jaar bij ITS, ‘maar er blijven steeds nieuwe ontwikkelingen om je in te verdiepen’, besluit hij.
Contact met onze Servicedesk? Kijk op onze Support-pagina!